PILOUS CTR 550 E MOBIL
Posuv do řezu a zpět - motorický
Výškové nastavování ramene - ruční
Ovládací panel - na pojízdném mostu
Manipulace s kmenem - ruční
Celková řezná délka: 4,35 m
Kategorie: | Kmenové pásové pily |
---|
Posuv do řezu a zpět - motorický
Výškové nastavování ramene - ruční
Ovládací panel - na pojízdném mostu
Manipulace s kmenem - ruční
Celková řezná délka: 4,35 m
Stroj je osazen na stabilním přepravním vozíku, umožňujícím jednoduchou přepravu stroje na místo řezání.
Celková hmotnost modelu CTR 550 E mobil s přívěsným vozíkem je 585 kg.
Zkontrolujte si v technickém průkazu Vašeho vozidla, jakou maximální váhu může mít přívěsný vozík!
Přepravní vozík je vybaven šesti robustními, plynule nastavitelnými podpěrnými nohami. To zaručuje stabilitu jak při nakládání kmene a manipulaci s kmenem, tak i při samotném řezání. Jednoduché nakládání kmene na ložnou plochu stroje pomocí manuálního navijáku a dráhy pro navalení kmene (příslušenství). Přepravní vozík je homologovaný včetně celého stroje. Přepravní vozík je jednonápravový a nebrzděný. Součástí dodávky je i nepromokavá plachta, chránící most s ramenem pilového pásu před deštěm při transportu nebo parkování. Pro bezpečné upevnění je plachta vybavena oky a ocelovým lankem s koncovkami, umožňujícími použití visacího zámku. Maximální povolená rychlost je 130 km/hod.
Nejmenší stroj v nabídce, je určen především pro řezání menších objemů řeziva. Ideální řešení pro rodinné farmy nebo malé pilnice.
Tento model je oproti CTR 550 mobil navíc vybaven strojním posuvem do řezu a zpět s plynulou regulací rychlosti. To výrazně zvyšuje komfort obsluhy stroje a i celkovou produktivitu. Posuv zajišťuje pomocí řetězového převodu elektromotor se šnekovou převodovkou, řízený frekvenčním měničem. Rychlost pojezdu se mění jednoduše otáčením kolečka potenciometru na ovládacím panelu. Koncové, dojezdové polohy jsou proti nárazu zabezpečeny automatickým zpomalením a zastavením.
Ovládací panel je umístěn na pojízdném mostu ramene pilového pásu. To umožňuje během řezu bližší kontakt obsluhy s řezaným materiálem. Výškové nastavení se provádí ruční klikou s nastavitelnou stupnicí.
Základní řeznou délku je možné prodloužit pomocí Prodlužovací sekce mobil, viz. příslušenství.
Masivně uložené hnací kolo je přes klínový řemen poháněné profesionálním elektromotorem, speciálně vyvažovaným proti vibracím. Celkový příkon stroje 4,18 kW zaručuje nízké provozní náklady a snadné připojení k síti.
Systém napínacího kola se pohybuje v masivním litinovém vedení , což zaručuje dlouhou životnost a přesnost seřízení i při dlouhodobém užívání stroje. Rameno je osazeno hliníkovými oběžnými koly. V obvodu kola je vysoustružená drážka, ve které je nasazen výměnný klínový řemen z gumotextilu, který tvoří optimální styčnou plochu mezi kolem a pilovým pásem. Vysokou přesnost řezu a životnost pilového pásu zaručuje profesionální třístranné tvrdokovové vedení pilového pásu ve vodících kostkách a robustní uložení všech rotačních částí. To vše vede dosažení maximální přesnosti řezu jako u profesionálních strojů.
Základem stability stroje jsou masivní ocelové pojezdové sekce, zajišťující optimální vedení mostu ramene pilového pásu. Jsou dostatečně dimenzované i pro udávané maximální průměry zpracovávané kulatiny. Pojezdové sekce jsou osazeny robustními, výškově stavitelnými úhelníky a upínači kmene.
CTR 550 E mobil používá standardní pilové pásy na dřevo 27-35 x 0,9 mm, stejné jako u vyšších, plně profesionálních modelů.
Modelová řada CTR představuje nejmodernější trendy v konstrukci kmenových pásových pil se zvláštním důrazem na maximální přesnost a dlouhodobou životnost stroje při minimálních vynaložených nákladech. Stroje jsou koncipovány originálním stavebnicovým způsobem, který umožňuje snadnou výměnu nebo nastavení všech hlavních technologických uzlů a jejich jednotlivých částí. To z dlouhodobého hlediska užívání stroje výrazným způsobem snižuje náklady na údržbu a také zkracuje servisní časy a snižuje tak doby odstávek ve výrobě.
Všechny fotografie mají pouze ilustrativní charakter. Skutečné provedení produktu se může lišit v důsledku neustálého vylepšování.
Technické parametry stroje :
Max. průměr kmene | 550 mm |
Max. šířka trámu (desky) | 400 mm |
Max. zdvih pilového pásu | 465 mm |
Min. výška řezu | 20 mm |
Max. průchod ramenem | 200 mm |
Řezná délka základní sekce | 4,35 m |
Min. délka řezu | 0,9 m |
Délka prodlužovací sekce | 2,25 m |
Celková délka stroje včetně vozíku | 6.489 mm |
Motor pilového pásu | 4 kW |
Motor pojezdu mostu ramene | 0,18 kW |
Max. rychlost pojezdu (vpřed/vzad) | 15 m/min. |
Rozměry pilového pásu | 3110 x 27÷35 x 0,9 mm |
Hmotnost vozíku | 355 kg |
Celková váha stroje včetně vozíku | 585 kg |
Hmotnost prodlužovací sekce | 98 kg |
Minimální hodnota hlavního jističe - 16 Amper
ZVLÁŠTNÍ PŘÍSLUŠENSTVÍ
-
Prodlužovací sekce mobil 2,25 m
Řezná délka jedné sekce je 2,25 metru a je možné tyto sekce vzájemně napojovat. Umožňuje prodloužení celkové řezné délky u mobilních kmenových pásových pil. Prodlužovací sekce je tvořena velmi stabilní nosnou konstrukcí, na které jsou namontovány pojezdové sekce stejného provedení, jaké se nachází na přepravním vozíku. Prodlužovací sekce mobil je osazena čtyřmi robustními, plynule nastavitelnými podpěrnými nohami. To zaručuje stabilitu jak při nakládání kmene a manipulaci s kmenem, tak při samotném řezání. Prodlužovací sekce mobil tvoří samostatný celek. Z důvodu hmotnosti nesmí být přepravována na přepravním vozíku. Musí být přepravována samostatně, buďto jako celek, nebo v demontovaném stavu.
-
Ukazatel napnutí pilového pásu
Umožňuje přesné napnutí pilového pásu na optimální hodnotu dle tlakoměru a hlavně jeho kontrolu během provozu stroje.
Během řezu dochází ke změně teploty pilového pásu a z důvodu tepelné roztažnosti k prodloužení jeho celkové délky. Výsledkem je nedostatečné napnutí pásu, které je jednou z hlavních příčin nerovného, vlnitého řezu.Na ukazateli tlakoměru ihned vidíte pokles tlaku a provedete dopnutí pilového pásu. Optimální napnutí pilového pásu je zásadní jak pro kvalitu řezu, tak i životnost pilového pásu a celého stroje.
SPOTŘEBNÍ MATERIÁL
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.