Cena na dotaz získat více iformací

strojehumpolec@seznam.cz


Úvod »KMENOVÉ PÁSOVÉ PILY PILOUS»Mobilní kmenové pásové pily»CTR 750 GX MOBIL » Pilous CTR 750 GX MOBIL


        

Pilous CTR 750 GX MOBIL

 

bez DPH : 180 800 Kč
s DPH (21 %):
218 768 Kč

Posuv do řezu a zpět – ruční
Výškové nastavování ramene – ruční
Ovládací panel – na pojízdném mostu
Manipulace s kmenem – ruční
Celková řezná délka: 4,2 m

Zvětšená a zesílená verze populárního modelu CTR 550 umožňuje zpracování kmenů až do průměru 75 cm.

Na rozdíl od standardní verze s elektrickým motorem je verze GX osazena profesionálním benzínovým motorem Honda o výkonu 8,7 kW (11 HP). Dostatečný výkon motoru umožňuje bezproblémové zpracování i velkých průměrů kmenů všude tam, kde není možné použít elektromotor. Z důvodů vyšší váhy a vibracím benzínového motoru je celkově zesílená konstrukce pojezdového mostu a ramene pilového pásu.

Stroj je osazen na stabilním přepravním vozíku, umožňujícím jednoduchou přepravu stroje na místo řezání.

Celková váha modelu CTR 750 GX mobil s přívěsným vozíkem je 650 kg.

Zkontrolujte si v technickém průkazu Vašeho vozidla, jakou maximální váhu může mít přívěsný vozík!

Na přepravním vozíku jsou namontovány pojezdové sekce stejné konstrukce, jako u stacionárních verzí, včetně upínačů materiálu a výklopných úhelníků. Přepravní vozík je vybaven šesti robustními, plynule nastavitelnými podpěrnými nohami. To zaručuje stabilitu jak při nakládání kmene a manipulaci s kmenem, tak i při samotném řezání. Přepravní vozík je jednonápravový a nebrzděný. Maximální povolená rychlost je 130 km/hod.

Celková délka přívěsného vozíku je 6,47 m, řezná délka 4,2 m.

Jednoduché nakládání kmene na ložnou plochu stroje pomocí manuálního navijáku a dráhy pro navalení kmene. (příslušenství)

Velmi jednoduchý manuální posuv do řezu a zpět a i celková obsluha stroje.

Ovládací panel je umístěn na pojízdném mostu ramene pilového pásu. To umožňuje během řezu bližší kontakt obsluhy s řezaným materiálem. Výškové nastavení se provádí ruční klikou s nastavitelnou stupnicí.

Základní řeznou délku je možné prodloužit pomocí Prodlužovací sekce mobil, viz. příslušenství.

Oproti standardnímu provedení se mobilní verze pásových pil liší jen geometrií ovládacích prvků, přizpůsobených ergonomicky výšce přepravního vozíku.

Přepravní vozík je homologovaný včetně pojezdových sekcí, upínačů materiálu a výklopných úhelníků.

Při vyřízení nového osvědčení na STK je nutné z vozíku odstranit pojezdový most s ramenem pilového pásu. Jednoduchá demontáž a zpětná montáž.

Součástí dodávky je i nepromokavá plachta, chránící most s ramenem pilového pásu před deštěm při transportu nebo parkování.

Masivně uložené hnací kolo je přes klínový řemen poháněné profesionálním benzínovým motorem Honda. Mezi motorem a hnacím kolem je umístěna profesionální odstředivá spojka zaručující plynulý rozběh a zastavení pilového pásu.

Systém napínacího kola se pohybuje v masivním litinovém vedení , což zaručuje dlouhou životnost a přesnost seřízení i při dlouhodobém užívání stroje.

Rameno je osazeno hliníkovými oběžnými koly s přesným vyvážením proti vibracím. V obvodu kola je vysoustružená drážka, ve které je nasazen výměnný klínový řemen z gumotextilu, který tvoří optimální styčnou plochu mezi kolem a pilovým pásem.

Vysokou přesnost řezu a životnost pilového pásu zaručuje profesionální třístranné tvrdokovové vedení pilového pásu ve vodících kostkách a robustní uložení všech rotačních částí. To vše vede dosažení maximální přesnosti řezu jako u profesionálních strojů.

Základem stability stroje jsou masivní ocelové pojezdové sekce, zajišťující optimální vedení mostu ramene pilového pásu. Jsou dostatečně dimenzované i pro udávané maximální průměry zpracovávané kulatiny a z praxe počítají i s velmi tvrdými provozními podmínkami. Pojezdové sekce jsou osazeny robustními, výškově stavitelnými úhelníky a upínači kmene.

CTR 750 používá standardní pilové pásy na dřevo (35 x 0,9 mm), stejné jako u vyšších, plně profesionálních modelů CTR 710, 800, 800 H a 1000 H/40.

Výhodou stroje je, vzhledem k nižší obvodové rychlosti pilového pásu, i možnost použití bimetalových pilových pásů 34 x 1,1 mm, standardně používaných u pásových pil na kov. Hlavní předností je, že odpadá broušení a rozvádění zubů a není nutné ke stroji pořizovat brusku pilových pásů a zařízení pro rozvod zubů.

Nasazení těchto pásů má své výhody při malokapacitním, nárazovém používání stroje, nebo při dělení specifických materiálů, zejména vzácných a exotických dřevin. Bimetalový pilový pás na kov má mimořádnou odolnost, houževnatost a tvrdost zubu, která přeřízne i kovové materiály v kmeni jako hřebíky, střepiny, kulky...

Kromě bimetalového pásu na kov rozměru 34 x 1,1 mm je možné použít i speciální bimetalový pás na dřevo o rozměru 34 x 0,9 mm, kde větší rozteč zubů umožňuje produktivní řezání i u velkých průměrů kmenů běžného evropského dřeva.

Modelová řada CTR představuje nejmodernější trendy v konstrukci kmenových pásových pil se zvláštním důrazem na maximální přesnost a dlouhodobou životnost stroje při minimálních vynaložených nákladech.

Stroje jsou koncipovány originálním stavebnicovým způsobem, který umožňuje snadnou výměnu nebo nastavení všech hlavních technologických uzlů a jejich jednotlivých částí. To z dlouhodobého hlediska užívání stroje výrazným způsobem snižuje náklady na údržbu a také zkracuje servisní časy a snižuje tak doby odstávek ve výrobě.

TECHNICKÉ PARAMETRY :

Max. průměr kmene 750 mm
Max. šířka trámu (desky) 620 mm
Max. zdvih pilového pásu 660 mm
Min. výška řezu   25 mm
Max. průchod ramenem 255 mm
Řezná délka základní sekce 4,2 m
Min. délka řezu 0,75 m
Délka prodlužovací sekce 2,25 m
Celková délka stroje včetně vozíku 6.489 mm
Motor pilového pásu 8,7 kW
Rozměry pilového pásu 4140 x 34 x 0,9 (1,1) mm
Váha vozíku 385 kg
Váha strojeCelková váha stroje včetně vozíkuVáha stroje 740 kg650 kg
Váha prodlužovací sekce 106 kg
YTRkODUwOT